- Otrzymane podziękowania: 0
Mechanik w Słubicach
- michal
- Autor
- Gość
-
Gdzie w Słubicach znajdę dobrego mechanika. Chodzi raczej o proste sprawy tj. wymiana paska rozrządu, wymiana oleju, wymiana reszty pasków i filtrów. Jestem początkującym mobilkiem i chciałbym się nieco dowiedzieć na temat slubickich mechaników. Widziałem, że na Wojska Polskiego - kawałek za dawnym Komesem - wybudowali nowy warsztat. Ktoś korzystał z ich usług?
Z góry dzięki,
Szerokości,
Michał
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- PRAKTYK
- Autor
- Gość
-
PROSTE NAPRAWY ZROBISZ U GRZESKA WALCZAKA NA UL DRZYMALY. NIEDROGO I TERMINOWO. JAKOSC ZA TO TAKA SOBIE.
DOBRZE NAPRAWISZ U CZESKA NA WITOSA ALE TERMINY I CENA. UNIKAJ DEU!!!, J-TECH!!! I BODZIA!!!.
DOBRY PRZEGLAD ZROBISZ W SAMOCHODOWCE U PANA FRANKA I NA OKREGOWCE.
CZESCI KUPISZ U GOSCIA NA JEDNOKIERUKNOWEJ (OBOK STAREGO KOMISARIATU).
BLACHE NAPRAWISZ U WOJSY NA KOPERNIKA. MOZNA SIE DOGADAC.
TANKUJ NA SHELU, MYJ NA KOSCIUSZKI. BEDZIESZ ZADOWOLONY.
POZDRAWIAM
- michal
- Autor
- Gość
-
Lepiej nie mogłeś mi tego przedstawić, wielkie dzięki !! Mam nadzieję, że i innym to się przyda!
Pozdro.
- Beata
- Autor
- Gość
-
J-tech jest nieterminowy i drogi. O Bodziu nie wiem.
Wiem, że używane części można kupić w Marexie na Witosa ale ostrzegam przed Jasiniakiem!!!
Pozdrawiam
- Wojtek
- Autor
- Gość
-
Wiem, że używane części można kupić w Marexie na Witosa ale ostrzegam przed Jasiniakiem!!!
Pozdrawiam
Co jak co, w Marexie, nie radze kupować. Właściciel, niejaki Pan Sławuta, lubi ceny z kosmosu. Np. potrzebowałem wyświetlacz komputera i klamke do Opla Omegi B. Pan S. chciał, za wyświetlacz 350zł. Pan Jasiniak tylko 200zł. Za klamke Pan S. chciał 50zł. Pan Jasiniak 30zł.
Także jak używane części to tylko u Jasiniaka, Marex omijać z daleka...
- Miejscowy
- Autor
- Gość
-
w necie znalazłem za 100 zł
Co do mechaników to polecam warsztat na przeciwko motozbytu
- ktuś
- Autor
- Gość
-