Reklama nie ma się podobać czy nie podobać - każda ma swój cel i tyle - ma sprawić, że klient zapamięta reklamowadcę, nie ważne jak go zapamięta byle zapamiętał! Reklama ma przynosić zysk. Gdzie by się nie obejżeć roi się od reklam seksistowskich, a takich które \"stereotypizują\" facetów też nie brakuje. Ale przecież nie będziemy nad tym płakać ani ich zakazywać, bo odrobina poczucia humoru jeszcze nikomu nie zaszkodziła. Czasem te reklamy są naprawdę zabawne - np. reklama nawet nie pamiętam czego w każdym razie mówiąca o tym, że \"niektóre rzeczy są dla prawdziwych facetów\". A za więcej niż umiejętne obejście dookoła nakazu wyeliminowania seksistowskich elementów z tej reklamy naprawdę twócom należy się oskar! Tak już jest - dla firm im reklama bardziej porusza, im więcej w niej niedopowiedzianych elementów tym jest lepsza. Swoją drogą ta reklama Media Expert już mi się znudziła...mogli by ją zastąpić czymś nowym.