Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Wejdź w Nowy Rok metodą małych kroków!

Wejdź w Nowy Rok metodą małych kroków! 2017/12/30 19:08 #31516

  • Brandmed
  • Brandmed Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Stały użytkownik
  • Stały użytkownik
  • Posty: 44
  • Otrzymane podziękowania: 1
Zbliżający się Nowy Rok zawsze niesie ze sobą podsumowania mijającego roku oraz nowe postanowienia. Tych ostatnich jest zawsze sporo, najczęściej jednak - tak jak łatwo postanawiamy, tak szybko opadają nam skrzydła i odchodzimy od naszych postanowień.





Jeśli nie wyrobimy w sobie pozytywnych nawyków i nie zadbamy o jakość naszego życia – samo z siebie nie stanie się lepsze. To my kształtujemy swoje życie i powinniśmy mieć tego świadomość. Krok po kroku wprowadźmy więc zmiany, by zapewnić sobie lepszy komfort życia. 

Jedzmy lepiej!

Zwracajmy baczniejszą uwagę na to, co kupujemy. Czytajmy etykiety, aby eliminować to, co nam szkodzi - tłuszcze utwardzone, emulgatory, konserwanty, syrop glukozowo-fruktozowy, mleko w proszku, skrobia modyfikowana itp. Jest wiele produktów na sklepowych półkach, które nie zawierają pełnej tablicy Mendelejewa, a nie różnią się ceną od pozostałych. Pijmy więcej wody, jedzmy regularnie posiłki, spożywajmy więcej warzyw oraz węglowodanów złożonych - kasz oraz innych produktów zbożowych. Zrezygnujmy z palenia papierosów oraz picia sporych ilości alkoholu. Zastąpmy słodycze pokarmami, które posiadają więcej wartości odżywczych. Ograniczmy czarną herbatę na rzecz zielonej lub innych naparów ziołowych. Pijmy lepszej jakości kawę, najlepiej świeżo mieloną. Nie wychodźmy z domu bez wartościowego śniadania, a kolację jedzmy wcześniej niż dotychczas.

Ruszajmy się!

Może by tak wychodzić częściej na spacer lub chodzić do pracy piechotą? Sport nie musi być przykrą koniecznością! Każdy może znaleźć coś dla siebie, np. taniec, zajęcia na trampolinach, joga czy pilates. Regularne ćwiczenia fizyczne mają korzystny wpływ na układ sercowo-naczyniowy, wzmacniają mięśnie, obniżają poziom złego cholesterolu, zwiększają odporność oraz pobudzają organizm do wydzielania hormonów szczęścia.





Rozpieszczajmy głowę!

Ważne jest, by spędzać czas z osobami, które powodują, że się uśmiechamy. Róbmy sobie chwile przyjemności np. czytając dobrą książkę czy słuchając ulubionej muzyki. Pamiętajmy, że zdrowy egoizm jest zdrowy! Dbajmy o dobry, długi sen i co najważniejsze - nie odkładajmy na później zdrowia - lepiej zapobiegać niż leczyć!


Polsko-Niemieckie Centrum Medyczne...
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Brandmed.
  • Strona:
  • 1