- Otrzymane podziękowania: 0
Lekrz wmawiał mi że jestem chory mimo iż nic mi nie dolega i wyniki mam dobre!
- wladimir
- Autor
- Świeżak
-
Kasa za wszelką cenę taką mają dewizę. Pojechałem do Zielonej Góry aby się jeszcze raz dla pewności skonsultować. Wyniki i diagnoza stwierdził lekarz jestem zdrowy. A ten ze Słubic mi recept na przepisywał niepokój we mnie zasiał ot tak to wygląda ,,leczenie,, w naszym mieście!
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- marks
- Świeżak
-
Czy może mamy zrezygnować z porad wszystkich lekarzy?
- Robert69
- Świeżak
-
A oto cytat jednego z postów z forum :
Witam, witam, jestem ze Szczecina i widzę, że nie tylko ja miałem złe doświadczenia z psychiatrami. Oni są jak słonie w składzie porcelany i wykorzystują swoją przewagę nad pacjentem. Mi nawet nie chodzi o leki, bo ja nie znam się na tych lekach i nie umiem zweryfikować czy dobre leki przepisują czy nie i czym są motywowani do zalecania takich leków (eksperymenty, sponsoring firm farmaceutycznych, przyzwyczajenie, niedouczenie, "tumiwisizm", tylko mam na myśli to jak sie z nimi rozmawia, bo mi przeważnie drętwo. I popieram podanie tych nazwisk, bo na nich i tak bata nie ma i chociaż tak można im dokopać (zemsta=sprawiedliwość w tym kontekście). Co śmieszniejsze, gdyby dużo ich wyjechało to część z ich pacjentów "paradoksalnie" poczułaby sie lepiej. Spójrzcie też na to, że jak zlikwidują taki szpital, to np. ordynator jak pójdzie do innego szpitala to może zostać zastępcą ordynatora i co więcej trzeba będzie od nowa tworzyć "systemik łapówkarsko-kumoterski"- i stąd ich ratowanie szpitala.
Następny cytat:
Świetna dyskusja!!! Jestem schizofreniczką i mam bardzo złe doświadczenia po psychiatrach w Warszawie i Łomży. Wielu psychiatrów nie powinno być dopuszczonych do pracy w psychiatrii, a po drugie-uzależniają aby ciągnąć kasę!
Następny cytat:
- merkaba
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-
- Otrzymane podziękowania: 6
- Rob
-
- Wylogowany
- Złoty forowicz
-