Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Praca dla programisty 2014/03/12 19:28 #18763

  • Amarillo
  • Amarillo Avatar Autor
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
Jestem programistą PHP z dwuletnią praktyką w Niemczech, niedawno wróciłem do Polski i szukam pracy w swoim zawodzie. Patrzyłem za lokalnymi ofertami, ale w okolicy nie ma nic sensownego, jestem gotów przenieść się gdzieś w granicach Polski ale nie chcę już wyjeżdżać. Czy ktoś z Was wie gdzie warto aplikować, ewentualnie gdzie się przeprowadzić? Znajomi polecali mi Warszawę, ale nie lubię tego miasta i nie chcę w nim mieszkać, bez względu na zarobki.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Praca dla programisty 2014/03/12 23:05 #18764

  • marks
  • marks Avatar
  • Gość
  • Gość
Buty, butelki, hotele, kurczaki, sałatki...... od wyboru od koloru. Myślę, że Twoje PHP nie będzie im przeszkadzać.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Praca dla programisty 2014/03/17 13:58 #18782

  • Batida
  • Batida Avatar
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 1
  • Otrzymane podziękowania: 0
SMT Software ma oddziały w prawie każdym większym mieście w Polsce, nie tylko w Warszawie :) Spróbuj wysłać papiery do nich, bo widzę, że właśnie zatrudniają ludzi. Płaca z tego co wiem ok, atmosfera także.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Praca dla programisty 2014/03/23 20:55 #18818

  • Amarillo
  • Amarillo Avatar Autor
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0