Ciężko podać konkretną cenę bez poznania Waszych potrzeb, problemów i celu – wszystko zależy od skali działań. Na pewno trzeba nastawić się na regularną pracę, a nie jednorazowe wrzucenie reklamy. Dobrze wypozycjonowana strona, regularne treści, aktywne konta w social media, śledzenie trendów i komentarzy – to wszystko wymaga czasu. Do tego piksel Facebooka, Google Analytics, analiza ruchu i dopasowywanie działań.
Bez płatnych reklam – w Google i socialach – też się nie obejdzie, bo one napędzają ruch i leady. I tak naprawdę nie chodzi o to, ile chce agencja, tylko ile jesteście gotowi zainwestować, by te działania przyniosły realny efekt. Półśrodki dadzą co najwyżej „półefekt”.
Jeśli chcesz poczytać więcej o tym, jak wykorzystać pozycjonowanie lokalne w promocji firmy, zajrzyj tu:
eventis.pl/artykul/jak-wykorzystac-pozyc...promocji-firmy-id154