- Posty: 11
- Otrzymane podziękowania: 0
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
I tu się nie zgodzę, nie jest to wina sposobu przekazywania wiedzy przez nauczyciela. Wyobraź sobie, że w klasie jest powiedzmy 20 uczniów, przynajmniej jeden uczeń, nie ma problemów z matematyką, dziesięciu uczy się dobrze, siedmiu znośnie, a dwoje to kompletne tumany, czy to będzie zależność od nauczyciela? Chyba nie. A to że w podstawówce miałeś problemy z matematyką na pewno było powodem uczenia się, a nie sposobu przekazywania i to czego się nauczyłeś zaowocowało w szkole średniej, a nie zmiana nauczyciela. Ten któremu matematyka wchodzi bezproblemowo bedzie chwalił nauczyciela, a ten który jest "ciężki" w nauce będzie zawsze bluzgał tego samego nauczyciela.Ja powiem tak ze swojego doświadczenia wydaję mi się ,że to zależy od nauczyciela jak przekazuję wiedzę matematyczną...
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Rozumiem, że równania Maxwella i transformacje Lorentza to wciągasz nosem na dzień dobry.mundi napisał: A gadanie o umysłach ścisłych czy humanistycznych to jedna wielka BZDURA!
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.