Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Minijob 2013/04/07 05:35 #16066

  • aga36
  • aga36 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Posty: 25
  • Otrzymane podziękowania: 2
witam,jestem początkująca na forum mam pytanie odnośnie minijop pracuję już ok.roku na minijop, w gospodarstwie domowym,mój pracodawca chce mnie wysłac na urlop,na 6 ty. z tego co wiem przysługuje mi urlop 4 ty.pracuje u niego 3 razy w tyg.nawet gdy dziecko mi zachorowało na zapalenie płuc leżałyśmy w szpitalu a pracodawca nawet nie wspomniał że mogę pójśc na chorobowe bo słyszałam że do 6 ty.jest płatne,w umowie też mam żejest dodatek na święta którego ja nie dostaję,bardzo proszę o konkretną podpowiedz co mi przysługuje na minijop, proszę o szybką odp.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

urlop 2013/04/09 08:13 #16075

  • aga36
  • aga36 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Posty: 25
  • Otrzymane podziękowania: 2
witam,czy ktoś się orientuje w sprawie urlopu na minijob, ile powinien trwać? czy jest płatny?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: urlop 2013/04/09 10:42 #16076

  • kaja10
  • kaja10 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Posty: 78
  • Otrzymane podziękowania: 1
W ramach minijob przysługuje Tobie prawo do urlopu – od 24 do 30 dni w roku – a także do zasiłku chorobowego. :)
Za tę wiadomość podziękował(a): aga36

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: urlop 2013/04/09 11:26 #16077

  • aga36
  • aga36 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Posty: 25
  • Otrzymane podziękowania: 2
to dlaczego mój pracodawca wysyła mnie na 5 ty.urlopu czy to jest prawne i za ile dni musi mi zapłacić?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: urlop 2013/04/09 11:35 #16078

  • aga36