Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Burmistrz Tomasz Ciszewicz i Słubicka Inicjatywa Spinacz zapraszają przedstawicieli organizacji pozarządowych z terenu gminy do udziału w spotkaniu konsultacyjnym. Spotkanie odbędzie się 24 listopada o godz. 15.00 w Słubickim Centrum Organizacji Pozarządowych przy ul. Piłsudskiego 3.

Do 26 listopada 2014 r. trwają konsultacje trzech ważnych dla organizacji dokumentów: 1) zasad przyznawania i rozliczania dotacji, 2) trybu realizacji inicjatywy lokalnej oraz 3) Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2015 rok.

Pierwszy dokument dotyczy zasady przyznawania i rozliczania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Słubice organizacjom pozarządowym oraz innym podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego określonego zarządzeniem Nr 2/2014 Kierownika Urzędu Miejskiego w Słubicach.

Dlaczego ten dokument jest ważny?
  • określa m.in. wysokość wkładu własnego finansowego wnoszonego przez organizacje
  • określa wysokość kosztów obsługi zadania i jego promocji
  • określa sposób dokumentowania wydatków
  • określa zasady rozliczania dotacji
  • określa ramowy wzór ogłoszenia otwartych konkursów ofert
  • określa karty oceny ofert pod względem formalnym i merytorycznym
Drugi dokument to projekt zarządzenia Burmistrza Słubic w sprawie określenia trybu realizacji zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej oraz wzoru wniosku i umowy o realizację zadania w formie inicjatywy lokalnej.

Dlaczego ten dokument jest ważny?
  • określa wzór formularza wniosku ubiegania się o inicjatywę lokalną
  • określa wzór umowy zawieranej na realizację zadania w ramach inicjatywy lokalnej
  • określa załączniki, które należy dostarczyć wraz ze składanym wnioskiem
Trzeci dokument to projekt Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2015 rok.

Dlaczego ten dokument jest ważny?
  • dotyczy ważnych tematów społecznych, profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii
  • określa w jaki sposób prowadzona będzie profilaktyka alkoholowa
  • określa formy wsparcia dot. rozwiązywania problemów alkoholowych
  • określa formy współpracy z organizacjami pozarządowymi w ramach realizacji zadań programu
Konsultowane dokumenty można znaleźć pod adresem ngo.slubice.pl

Jak wziąć udział w konsultacjach?
  • przyjdź na spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych 24 listopada 2014 o godz. 15.00 w Słubickim Centrum Organizacji Pozarządowych, ul. Piłsudskiego 3, parter Sektor 3 Słubice.
  • wypełnij formularz konsultacji i prześlij mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • formularz konsultacji można przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Słubicach ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, Wydział Społeczno-Administracyjny, można też przynieść go do Urzędu Miejskiego w Słubicach i oddać w Biurze Obsługi Interesanta (parter) lub w Wydziale Społeczno-Administracyjnym (pok. 217)
  • wypełnij formularz w formie online
Konsultacje organizowane są w ramach "Konsultuj-Decyduj – programu wzmacniania konsultacji społecznych w gminie Słubice".
Spodobał Ci się artykuł? Daj lajka i udostępnij dalej. Dziękujemy :)

Chcesz dodać komentarz do artykułu? Zaloguj się lub zarejestruj swoje konto na portalu.